vrijdag 1 februari 2013

Fridaaaaayyyyyyyyy :D


En het is al vrijdag, mijn taken waren vrijwel hetzelfde als gisteren. Ik begin met de alarmpjes op de nieuwe collectie te zetten, en vervolgens moet ik ze ophangen en in de winkel plaatsen. Toen ik pas begon duurde het wel een tijdje vooraleer ik alles had gevonden. Maar nu weet ik alles liggen en dat maakt het wegzetten makkelijker. Volgende week mag ik de graad coördinator helpen, dat lijkt me zo leuk. Ik kijk er al naar uit om de winkel mee in te richten. Vandaag heb ik ook kennis gemaakt met enkele andere collega’s. Mijn collega’s zijn aangenaam en grappig. Dat maakt het werk makkelijk en zo vliegt de dag voorbij.

S ’avonds zijn we gaan bowlen met de ganse groep.  Dit kan ik beschrijven met 1 woord ‘Chaotisch’. Ik ben samen met Laure-Anne, Renée, Ines, Leonora, Veronica en Julia iets gaan eten in de Subway, en vervolgens zouden we de bus nemen naar de Bowling.  En natuurlijk namen we de verkeerde bus, waardoor we later aankwamen. Eenmaal aangekomen, was iedereen al bezig, maar gelukkig konden we nog meespelen. De rest van de avond verliep goed, en het was heel gezellig om weer samen te zijn met de hele groep. 
Ik verheug me al op morgen. xxx


Stockholm here I come…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten