donderdag 31 januari 2013

Helloooooo




Ik moet elke weekdag om kwart voor 8 opstaan, zodat ik om 9.00u de bus kan nemen richting Västerås city. Deze rit duurt  20min, en aangezien ik pas om 10u moet beginnen, heb ik nog een half uurtje voor mezelf.

Eenmaal op het werk aangekomen, moest ik meteen de collectie ophangen. Vervolgens mocht ik meehelpen de juwelen op zijn plaats te zetten. Aangezien mijn manager gisteren 9 alarmpjes in een pashokje had gevonden, mocht ik voor de rest van de dag bij de pashokjes staan. Daar moest ik de kledingstukken van de klanten tellen, en dan een kaartje met het aantal erop meegeven. 

Mijn collega’s hebben me meer verteld over de mensen van Zweden, en over hun gewoontes. Hier heb ik een paar schokkende dingen gehoord. 

En nog iets kort over mijn gastgezin. De jongens zijn het huis uit voor een hockeywedstrijd in Göteborg. Dus wij houden een lady’ avond.

Just smile, peace and love 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten